Clicky

Boven € 25,- Gratis Verzonden !  |  14 dagen bedenktijd !  | voor 17.00 besteld: dezelfde dag nog verzonden !  | Veilig betalen !     

Verzenden en retourneren

 Verzending en bezorging - Uw order traceren - Retouren

Verzending en Bezorging

Voor het verzenden van pakketten maakt Lcdwandbeugels.be gebruik van UPS en Post.nl. UPS en Post.nl hebben een uitgebreide ervaring op het gebied van pakketafhandeling. Binnen Belgie en Nederland wordt uw bestelling vanaf € 25,- gratis verzonden
Pakketten worden op werkdagen overdag aangeboden. Kies een bezorg adres waar daadwerkelijk iemand aanwezig is (dat kan ook het adres van uw werk of een familielid zijn).

Moment van bezorging

Het tijdstip waarop UPS en Post.nl uw bestelling komen afleveren is niet exact te bepalen. Pakketten worden over het algemeen van 8.00u tot 17.30u bij u bezorgd door UPS en Post.nl
Wanneer u niet aanwezig bent op het afleveradres:

Als u niet aanwezig bent wanneer uw chauffeur probeert een zending bij u te bezorgen, ontvangt u een UPS InfoNoticeSM. Bovenaan de InfoNotice ziet u de datum waarop de InfoNotice is achtergelaten en of het hier ging om een eerste, tweede of laatste poging. Als UPS er na drie pogingen niet in slaagt de zending af te leveren, wordt deze gedurende vijf dagen vastgehouden in een UPS-vestiging in de buurt, voor we ze retour sturen. COD- verzendingen worden retour gestuurd naar de zender op de dag van de laatste afleverpoging.

Uw order traceren

Tijdens de verwerking van uw order ontvangt u e-mail van ons met daarin een Trackingcode. 


Alle pakketten worden voorzien van een trackingnummer. Tijdens het verwerkingsproces bij UPS en Post.nl wordt deze barcode verschillende malen gescand, zodat u via de trackingcode kunt bekijken waar uw pakket zich bevindt.
Heeft u de E-mail niet ontvangen? Neemt u gerust contact met ons op per E-mail of per telefoon.

Afleverschema UPS

Op werkdagen voor 17.00 uur besteld, de volgende werkdag in huis
Lcdwandbeugels.be biedt u één van de beste bezorgservices op internet. Bestelt u op werkdagen voor 17.00 uur met, iDEAL, Bancontact/Mistercash, eMaesro Creditcard of Paypal, dan hebt u uw bestelling de volgende werkdag in huis. Dit is het geval bij 95% van de zendingen, maar is dus niet voor 100% gegarandeerd.

 

Besteld1e bezorging2e bezorging
Maandag voor 17.00u Dinsdag Woensdag
Dinsdag voor 17.00u Woensdag Donderdag
Woensdag voor 17.00u Donderdag Vrijdag
Donderdag voor 17.00u Vrijdag Zaterdag
Vrijdag voor 17.00u Zaterdag Maandag
Zaterdag Dinsdag Woensdag
Zondag Dinsdag Woensdag

 

Beschadigde pakketten:

Accepteer geen beschadigde pakketten, maar geef die meteen retour aan de bezorger.Een beschadigd pakket wordt in dit geval kosteloos retour gezonden aan Lcdwandbeugels.be.Wij zorgen dan zo snel als mogelijk voor een nieuwe zending.

Retouren

Voorwaarden

  • Herroepen van een bestelling dient binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen te geschieden middels het Retour/Herroeping formulier. 
  • Het retourneren van een product dient binnen 14 dagen na ontvangst van uw bericht tot herroeping te gebeuren
  • Het pakket dient voldoende gefrankeerd te zijn
  • Indien redelijkerwijs mogelijk dienen de producten nog in de originele verpakking te zitten
  • Indien redelijkerwijs mogelijk dienen de producten en verpakkingen onbeschadigd te zijn
  • De producten mogen niet bevestigd zijn geweest
  • Indien redelijkerwijs mogelijk dienen de meegeleverde zakjes met bevestigingsmaterialen ongeopend te zijn
  • Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts uitpakken of gebruiken in de mate die nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van het product vast te stellen. Het uitgangspunt hierbij is dat de consument het product slechts mag hanteren en inspecteren zoals hij dat in een winkel zou mogen doen.
  • Indien u een reden van retour opgeeft, vermeldt dit dan duidelijk op het retour formulier
  • Voeg de (kopie) factuur bij de retourzending en streep niet geretourneerde producten door. Of vermeld het factuurnummer met de geretourneerd artikelen.

Verzendkosten van retourzendingen zijn altijd voor rekening van de klant, tenzij er sprake is van een productiefout of indien u niet het product ontvangen heeft wat u besteld heeft. Retourneren van artikelen kan alleen als de artikelen onbeschadigd, kompleet en indien mogelijk in de originele verpakking zijn verpakt.

Download hier het retourformulier

Retouradres:

Artikelen kunt u retour sturen naar het volgende adres:
Lcdwandbeugels.be.
T.a.v. Klantenservice
Zonnebaan 25
3542 EB Utrecht
Nederland Tel: +31 (0)36 – 8487320
Email: info@lcdwandbeugels.be

Klachten

Klachtenprocedure

Wat doet LCDwandbeugels.be met uw klacht?

Natuurlijk willen wij dat u tevreden over ons bent. Wij zullen er dan ook alles aan doen om uw klacht naar tevredenheid af te handelen. Daarnaast is uw klacht voor ons aanleiding om na te gaan of wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.Als u vindt dat u niet naar behoren bent behandeld door een van de medewerkers van LCDwandbeugels.be, u niet tevreden bent over de afhandeling van een aankoop via onze website, of indien u vindt dat uw klacht niet naar tevredenheid is afgehandeld, kunt u over de afhandeling een klacht indienen. Enkele voorbeelden van klachten:

* U bent ontevreden over een door uw aangeschaft artikel.
* U vindt dat u onheus bejegend bent.
* U vindt dat uw klacht niet goed behandeld is.
* U bent het niet eens met onze eerdere beslissing en u heeft aanvullende argumenten.

Hoe en waar kunt u uw klacht indienen?

U kunt uw klacht per e-mail insturen naar:

info@lcdwandbeugels.be
T.a.v. Afdeling Klantenservice

U kunt uw klacht schriftelijk insturen naar:

LCDwandbeugels.be
T.a.v. de afdeling Klantenservice
Latijnzeil 11
>1319 EN Almere

U ontvangt een schriftelijke (e-mail) ontvangstbevestiging van het binnenkomen van uw klacht.

Voorkom vertraging

Er kan vertraging optreden in de verwerking van klachten als er geen duidelijke klant gegevens worden aangeleverd.

Van wie en wanneer verneemt u de uitspraak?

Vanaf het moment van indienen van de klacht, mogen in beginsel niet meer dan 14 dagen verstrijken voor u de uitspraak over uw klacht heeft ontvangen. U ontvangt een brief van het hoofd van de afdeling Customer Care.

Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen bekwame tijd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd.
Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

Een klacht over een product, dienst of de service van de ondernemer kan eveneens worden ingediend via een klachtenformulier op de consumentenpagina van de website van Webshop Trustmark (www.webshoptrustmark.be). De klacht wordt dan zowel naar de betreffende ondernemer als naar Webshop Trustmark gestuurd.

Klantenscore: 9,3 / 10 op basis van 1175 beoordelingen